Saturday, 8 November 2014

Pokok terbantut

M
Pokok ni dah dekat 4 bulan aku tanam. Sampai hari ni 8/11/14 tak besar2. Setelah membuat penyelidikan. Aku mengambil keputusan untuk gantikan pokok pinang ni dgn pokok teh pagar. Sebelum ni aku korek 1x1 tanah tu. Kali ni aku korek 2x3. Bole tahan keras gak tanah ni. Mungkin sebab ni la pokok pinang aku terbantut. Akar tak bole nak pi cari makanan. Lepas ni aku nak tengok apa pulak jadi kat pokok teh ni.


No comments:

Post a Comment

Blower fan trip

Blower trip sebab star delta contactor jammed. (gambar contactor yang dah rosak)   Spare part (contactor baru)   Contactor yang telah di cab...